شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
استاندار یزد

حوزه/یزد در عرصه امنیت و آرامش، استانی ممتاز و برجسته است که یکی از مهم ترین محورهای تحقق این دستاورد ارزشمند، تلاش بی وقفه و از خودگذشتگی فرماندهی، کارکنان و سربازان وظیفه شجاع و فداکار انتظامی در استان دارالعباده و دارالعلم یزد است که حقیقتا شایسته عالی ترین تجلیل هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، مهران فاطمی در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اورده است:

نعمت عظیم امنیت و نظم عمومی، نعمتی است که امروز اقتدار و عزت را برای میهن عزیز اسلامی به ارمغان آورده و آرامشی پایدار را به این سرزمین پهناور عطا کرده است.

یکی از مهم ترین عوامل این نظم و آرامش فراگیر، فداکاری و جان برکفی عوامل خدوم و دلاور انتظامی است که در این راه مقدس دست از جان عزیز خویش کشیده و حتی عزیزترین فرزندان خویش را برای آسایش و آرامش مردم عزیز ایران اسلامی تقدیم نموده اند.

یزد در عرصه امنیت و آرامش، استانی ممتاز و برجسته است که یکی از مهم ترین محورهای تحقق این دستاورد ارزشمند، تلاش بی وقفه و از خودگذشتگی فرماندهی، کارکنان و سربازان وظیفه شجاع و فداکار انتظامی در استان دارالعباده و دارالعلم یزد است که حقیقتا شایسته عالی ترین تجلیل هاست.

اینجانب با تبریک صمیمانه فرارسیدن هفته انتظامی را به تمامی عوامل خدوم این سازمان، به ویژه فرماندهی دلاور و عوامل سختکوش انتظامی استان یزد، موفقیت و سرافرازی همگان را در پرتو آرمانهای متعالی امام راحل عظیم الشان(ره) با سرلوحه‌قراردادن فرامین رهبر حکیم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.

انتهای پیان/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha